کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است.

محمدباقر قالیباف: انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف بعدازظهر شنبه در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید بابایی قزوین اظهار کرد: شهر قزوین یک تاریخ چند هزار ساله دارد و در طول تاریخ شخصیت، روحانیون و شهدای بزرگی را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات ایران اسلامی این است که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند، افزود: یکی از فرصت‌هایی که مردم تصمیم‌گیری می‌کنند و با رأی خود یکی از مهم‌ترین مسؤولیت‌های خود را انتخاب می‌کنند رئیس جمهور و عالی‌ترین مسؤول در حوزه اجرایی است.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: قانون اساسی ما قدرت را در حوزه اجرا برای تصمیم‌گیری در همه شئون مردم در اختیار رئیس جمهور قرار داده است.

وی با بیان اینکه انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است، تصریح کرد: باید نگاه کنیم که وقتی جریانات و گروه‌های سیاسی که با وعده‌های متفاوتی مسؤولیت کشور را بر عهده گرفته و به پایان رسانده‌اند آیا در پایان کار شرایط کشور مناسب بوده است؟

قالیباف بیان کرد: امروز قدرت دفاعی ما مایه افتخار مردم شده و کشورهای همسایه حسرت این قدرت دفاعی و دستاوردها را می‌خورند اما چرا باید در حوزه اقتصاد و معیشت هر روز سفره مردم کوچک‌تر شود.

وی با بیان اینکه ما در روز جمعه می‌خواهیم برای یک دوره چهارساله کشور را به دست کسی بسپاریم که مشکلات عدیده کشور را حل کند، عنوان کرد: نیاز است که ملت ما با دقت و با ریزبینی و تدبیر این تصمیم مهم را بگیرد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها امروز در پاسخ به کم‌کاری‌های گذشته بیان می‌کنند که «نگذاشتند» تأکید کرد: رییس جمهور قدرت و مسوولیت دارد و اگر کسی مانع بود چرا در زمان مدیریت بیان نکردید و عواملی که نگذاشتند را معرفی نکردید.

وی با بیان اینکه امروز باید بپرسیم که چرا دهه ۹۰ دهه سختی برای مردم ما بود، تصریح کرد: در دهه ۹۰ رشد اقتصادی کشور کمتر از یک درصد ولی نقدینگی کشور ۲۶ برابر شده است.

قالیباف بیان کرد: افرادی که امروز حرف از «نگذاشتند» می‌زنند و یا تحریم را بهانه می‌کنند و کارنامه‌ای نیز ندارند می‌خواهند ما را به ریل گذشته برگردانند.

وی با بیان اینکه هرگز موافق این نبوده‌ام که تحریم کاغذ پاره است، ادامه داد: معتقدم مذاکره یک روش مبارزه با دشمن است اما این افراد در تحریم به‌جای اینکه مذاکره را به‌عنوان یک روش مبارزه با دشمن بدانند، به صداقت آمریکایی پناه بردند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: این افراد متنی را نوشتند که بر روی کاغذ همه‌چیز را به دشمن دادند و در عمل هیچ‌چیز را برای کشور نگرفتند و ترامپ نیز یک‌شبه از آن خارج شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.